Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka pomocy Społecznej w Dubiecku ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Klubu Senior + w Dubiecku utworzonego w ramach Programu Wieloletniego „Senior + „ na lata 2015- 2020 oraz 2021-2025.
Nazwa i adres jednostki:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dubiecku
Ul. Przemyska 10,37-750 Dubiecko
Tel.16/ 65 11 156 w.214
1. Wymagania niezbędne
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe,
- Co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3- letni staż w pomocy społecznej,
- Posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- Osoba ciesząca się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe
- Osoba ubiegająca się o stanowisko Kierownika Klubu Senior + powinna posiadać wiedzę w zakresie specyfiki pracy w Klubach Senior +
- Znajomość specyfiki pracy z osobami starszymi
- Znajomość przepisów:
- -Programu Wieloletniego „Senior + „ na lata 2021- 2025
- -Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r. poz.2268 ze zm.)
- Predyspozycje: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność kierowania zespołem i współdziałania w zespole, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych,stabilność,odporność na stres.
- Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Kierowanie bieżącą działalnością Klubu Senior + w miejscowości Dubiecko
- Realizacja programu działalności Klubu Senior +
- Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu,
- Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacja z dalszego pobytu w Klubie Senior +
- Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacja,
- Odpowiedzialność za powierzony majątek
- Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu
- Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów
- Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie
- Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów
- Koordynowanie spotkań i zajęć dla Seniorów
- Organizacja form wsparcia dla Seniorów
- Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników klubu
- Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla Seniorów
- Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc
- Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań seniorów
- Prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej ,dotyczącego zatrudnienia specjalistów,
- Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć,
- Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Senior +_
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami,które mogą włączyć się w działalność klubu
- Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach
- Sporządzanie oferty na realizację zadania w ramach programu wieloletniego „Senior” na lata 2021- 2025 – zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior +
- Reprezentowanie Klubu Senior + na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
- Miejsce wykonywania pracy:Klub Senior +, ul. Krasickiego 5 a, 37-750 Dubiecko
- Praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa w Klubie Senior +, współpraca z Kierownikiem i pracownikami Ośrodka pomocy Społecznej w Dubiecku
- Umowa terminowa- czas określony do 6 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia, w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej – pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
- Przewidywany termin zatrudnienia marzec/kwiecień 2022 roku
- Podstawa zatrudnienia:umowa o pracę na czas określony ½ etatu
5. Wymagane dokumenty:
- Życiorys(CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z klauzula zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w CV
- List motywacyjny
- Oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Kserokopię świadectw pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- Podpisane oświadczenie kandydata,że posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
- Podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
- Podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych dla zatrudnienia na wyżej wymienionym stanowisku
- Oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej
- Podpisana klauzula informacyjna w przedmiocie przetwarzania danych osobowych
- Podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
6. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów :
Oferty należy składać w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dubiecku, ul. Przemyska 10, 37-750 Dubiecko pokój nr 114 do dnia 28 luty 2022 r. do godz. 15,00 lub przesłać na adres jednostki(decyduje data faktycznego wpływu do siedziby jednostki)
Koperty powinny być opatrzone imieniem i nazwiskiem, adresem nadawcy oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Senior +”
Dokumenty przesłane droga elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dubiecku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6 %
8. Informacje dodatkowe
Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać w siedzibie jednostki pokój nr 114 lub telefonicznie 16 65 11 156 w.214
Nabór będzie odbywał się w dwóch etapach:
Pierwszy etap:
Komisja rekrutacyjna dokona analizy przedłożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym. Po dokonaniu analizy formalnej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz sporządzeniu listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu nastąpi telefoniczne powiadomienie kandydatów o zakwalifikowaniu się do II Etapu Konkursu.
Kandydaci nie zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną o tym fakcie poinformowani w formie pisemnej.
Drugi etap:
Z kandydatami spełniającymi wymagania zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O terminach ich przeprowadzenia kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Komisja rekrutacyjna wyłoni kandydata, który uzyskał najwyższą liczbę punktów.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Urzędu Miasta i Gminy Dubiecko.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do:
- odwołania konkursu bez podania przyczyny
- nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata
Załączniki:
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Klauzula informacji w przedmiocie przetwarzania danych osobowych
- Oświadczenie do celów rekrutacji